uppdatering va det ja!

Jo skulle ju uppdatera igår? men det sket sig, glömde bort det helt :P

iaf vad jag har gjort den sista tiden?

*jag har inte direkt skött min kost spec bra det är nu dom 2 sista veckorna som jag har förberett mig för en liten deff men har gått sådär men har bara mjukstartat och är på god väg.

*Har vart inne i en svacka lite innan jul, under jul och efter jul med träning och allt men nu är jag på rälsen igen och det är bara kötta på, gjorde nog min sjukaste repition i Dips idag.. ni vet en sån som man inte ska klara men man gör det ändå ;) tog lång tid att få upp mig men jag lyckades (känns som man bara göra några fååå såna lyft i sin träningskarriär ;) )
haha

*Håller på att plugga till Personlig Tränare och har tenta snart så vi får se hur det går, känns tufft just nu men får hoppas på det bästa!

*Börjat jobba hos Ultimate Performance som träningsinstruktör men jobbar fortfarande heltid som snickare så detta jobb är på deltid kan man säga men ett helt underbart jobb, kan inte hamnat på ett bättre ställe än UP
(http://www.ultimateperformance.se)

*Har säkert missat något men det kommer nog upp någon annan gång

*juste, Satsar just nu på FitnessFive som går av juni(tror jag) och sedan blir det Chins & Dips under lucia pokalen!
skulle vilja köra någon mer tävling men vet inte vad som finns

Idag har jag hunnit med en hel del iaf, blandannat vart i Borlänge men kom tillbaka till Sthlm runt halv 1 tiden och sen begav jag mig till hötorget/rådmansgatan för att köpa lite kostillskott men allt va stängt :S
sen skynda sig iväg till SATS Sollentuna för ett pass innan jag skulle iväg och jobba, trodde jag bara hade ett pass att köra men som tur va hade vi tre pass/tre lag att träna ;) alltid lika kul och alla lag kom från Hammarby fotboll!


(från morgonpasset i lördags, Kronlyft på gång 4x5reps)


(från Ultimate Performance förra helgen,jag körde ett lite hopp och kordinations pass medans fredde körde lite lyftteknik)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0