ner & upp

Måndag - Check

undra vart jag ska börja :S

haft en riktigt pissdag på jobbet iaf, hah inget har gått min väg kan man säga... men det blev bättre! 
efter jobbet drog jag in till HeFitness för att köpa ett bra hopprep vilket jag fick med mig också, ruggit rolig kille som sålde det, gick förbi Gymgrossisten för att köpa lite pre-w (engångs förpackning). Gick förbi JUPITER och hämtade ut mina favojeans som vart på lagning och måste säga det.. vilken affär, vilka kläderna och framför allt vilken personalen, VÄRLDSKLASS!

sen va det bara att bege sig till gymmet och köra mitt första pass på nya meson :D gick riktigt bra

Chins - Dips - Hantelyft framfåt alternerat - TRX W

fint pass ;)

Imorgon blir det vila typ.. ska iväg och jobba lite på Ultimate Performance, blir att träna två BP lag, ett pojklag och ett flicklag!

kommer nog lägga in lite hopprep innan också :)



där har vi godingarna! :D mums



hhaha hade tråkigt på jobbet så tog en liten bild. rätt ball ju ?:) eller?  xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0