LOVE IT

Jag älskar att gå upp tidigt på helger, har redan hunnit packat träningsväskan, blandat keson, kokat ägg, kokat vit fiberpasta, stekt nötfärsen och nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och läser lite om CNS och kvart över 8 kommer FreddeBiff och hämtar mig och vi åker vidare mot en fin dag på Ultimate Performance :D

en annan sak, jag är så SJUKT SJUKT taggad på min nästa meso (som börjar efter nästa vecka)
alltså det är stört det är det ända jag går runt och tänker på.. aldrig känt mig så taggad förrut, dels för då börjar det riktigta inför F5 känner jag och att jag ska börja med en jävla massa kosttillskott!

men har aldrig vart den killen som vart för kostillskott förrut men nu har jag fått en annan inställning :S varför vet jag inte men det ska bli riktigt kul :D kanske för jag är sån som när jag kör kosttilllskott (förutom protein/vitargo/vitaminer)
så kör jag all in :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0