New stuff

Tjena! Dåligt med uppdatering, är iallafall inne på min sista vecka av min meso och nästa vecka börjar jag på en ny meso och är nå helt sjukt taggad på den, det är typ det ända jag går runt och tänker på :s :D

Fick lite schyssta grejer igår ett par NYA Vibram Five Fingers - Komodo Sport + ett par tåstrumpor till vilket är riktigt skönt att träna i + att man inte behöver tvätta skorna lika ofta!

Fick även ett par strumpor från ett italienskt märke vid namn SIXS

SIXS skyddar på ett helt nytt sätt din hud från överflödigt svett. Därför passar SIXS alla idrotter och tillåter en naturlig avdunstning av svett vid kraftig ansträngning. Din vinst blir att:

kyla och fukt hålls borta från kroppen

ingen plötslig nedkylning i vissa moment

svetten och lukten försvinner och stör inte din upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0