19h fasta

Idag blev det en 19h fasta istället för 16h och det gick alldeles utmärkt!

Fick hem lite kostillskott igår, från att bara kört protein pulver och vitargo istortsätt till att börja köra hur mycket som helst.. och jag lovar er det är hur mycket som helst ;)


okej på bilden så är dom 3 översta till vänster som jag är mest glad över som kommer mest till nytta i träningen som börjar nästa vecka och det är (allt är inte med på bilden)

7-Keto
  • Förbättrad kroppssammansättning
  • Minskade kortisolnivåer
  • Ökad fettförbränning
  • Ökad uppbyggnad av muskelmassa

A50

  • Ökade testosteronnivåer
  • Ökad vaskuläritet
  • Stöder ökad styrka & storlek


    A-HD + SOLID
  • Fettförbränning

    Börjar även att köra med..

    BCAA XPRESS
  • Aminosyror

    CREATIN
  • snabbare återhämtning
  • ökar styrka och muskelvolym/prestationshöjare

    Glutamine
  • Muskeltillväxten kommer igång
  • Återhämtningen påskyndas
  • Stimulerar tillväxthormon (GH)
  • Ökar cellvolymen (bättre tryck)

    Pre-w - JACK NITRO
  • PUMP

    sen återstår bara lite smågrejer så som Omega3, mulitvitamin tabletter och Zink tabletter men det kommer blr jäävligt kul att känna hur det känns från att köra på Proteinpulver och vitargo till allt det här :O haha helt sjukt mycket ju, aldrig kört så här mycket tillskott tillsammans
det andra är bara bonus som jag fick med :)  Allt är beställt från www.breezefitness.se/butik
Ruggit bra priser också!




TILL PASSET

vilket underbart pass.. mina triceps är fuckt upp eller mina armar rättare sagt är helt körda.. haha underbart!

passet såg ut som följande

Bänkpress 5x3

TRX - Suspended push up 14-16 x 3

Lastdrag brett grepp 14-16 x 3

TRX - Triceps press 14-16 x 2


TILL MATEN


trycker just  i mig ca 400g kyckling och 550g klyftpotatis :D


Imorgon är det jobb på Ultimate Performance och ska försöka hinna med ett pass på UP också men det får vi se om tiden finns till!

vi hörs
Kommentarer
Postat av: Nabbe

Är du medveten om att 7-keto dopingklassades vid årsskiftet?

2012-03-22 @ 04:37:49
Postat av: Ralle

Nabbe ; yes, läste det så har därför slutat med det!

2012-03-22 @ 07:38:13
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0