trött

avslutade med mitt sista pass på detta meso, har nu kört 5 pass irad vilket aldrig burkar hända så är lite halvsliten nu faktiskt, va typ 3min från att försova mig imorse xD så imorgon blir det vila sen på lördag ska jag köra alla FitnessFive grenar för att kolla hur jag ligger till, kommer bli en lång rolig lördag känner jag!

Först upp tidigt som fan och sen bege mig till gymmet antagligen SATS Sollentuna för att sedan bege mig till Ultimate Performance för en heldag :D sen på kvällen blir det middag och utgång ;) sen börjar den hårda träningen inför F5 :D taggad till tusen!

Lägger upp en bild via mobilen snart, orkar inte koppla in luren till datorn!

Sleep tight!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0