Toppen dag!

Haft en riktigt rolig dag, dels lärt mig massa bra grejer och träffat en hel del grymma människor!

Den har varit tuff, har kört praktiskt hela dagen och det tog, men det va inte stopp där. Efter så drog jag iväg till sats Odenplan och körde ett riktigt fint pass :) trodde inte jag skulle ha sån kraft kvar i benen efter denna dag men lite hade jag så jag ska inte gnälla :D

Började med knäböj med
3 set x 4-5reps
1set så många jag kunde enligt F5

Sedan kettlebells swingar och varvade med biceps curl (hantlar)
20/6 reps
18/5 reps
14/3 reps

Vertikala box jumps
TRX rip squat m rotation
3set x 10/20reps

Avslutade med TABATA X8 och farmers Walk 2x20m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0